Kategoria: Uncategorised

axone 4 mini

Jak każde urządzenie firmy TEXA, AXONE 4 Mini zostało stworzone z myślą o ułatwieniu pracy w warsztacie. Urządzenie posiada 7 calowy ekran dotykowy o rozdzielczości 800 x 1280, dzięki któremu każdy szczegół schematu jest widoczny. Struktura sprzętowa oparta jest na procesorze Cortex A8, co gwarantuje wyjątkową szybkość obliczeniową, redukując o połowę czas wykonywania poszczególnych operacji [...]

 

Nowy interfejs diagnostyczny Delphi DS150E w połączeniu z oprogramowaniem daje możliwość kompleksowej obsługi pojazdów w zakresie:

  • Odczytu i kasowania kodów błędów, obserwacji parametrów rzeczywistych,
  • Kodowania i adaptacji podzespołów- wtryskiwaczy, kamer cofania radarów, sprzęgieł, itp.
  • Regulacji zawieszenia w samochodach ciężarowych
  • Obsługi DPF/FAP- regeneracja, adaptacja.

Rejestrator parametrów rzeczywistych (Flight Recoder) pozwala na zapisywanie w [...]

 

Dzięki możliwości wchodzenia w diagnostykę i automatycznego rozpoznawania jednostek sterujących, zaraz po zakończeniu skanowania, TGS3 przedstawia uzyskane wyniki. Obecność lub brak określonych sterowników na pokładzie, a także ewentualna obecność błędów i wariant poprawny dla danego modelu pomagają w szybkiej analizie problemu. Mechanik może od razu wybrać żądaną jednostkę z proponowanej listy i  rozpocząć autodiagnostykę [...]

zależności protokołu PASS-THRU

 

Standard ten, potocznie nazywany PASS-THRU, daje każdemu warsztatowi możliwość połączenia się z serwerem centralnym poszczególnych producentów pojazdów w celu pobrania pakietów oprogramowań lub oficjalnych danych technicznych.

Aby pobrać te dane i wgrać je do sterownika pojazdu wystarczy skorzystać z komputera podłączonego do sieci Internet oraz z odpowiedniego narzędzia diagnostycznego, które jest kompatybilne ze standardem [...]

logo TGS2

 

System TGS2, TEXA Global Scan 2, wbudowany do systemu operacyjnego IDC4, reprezentuje drugą generację systemu do automatycznego skanowania wszystkich centralek elektronicznych pojazdu. Ta innowacja opracowana przez TEXA, gwarantuje mechanikowi głęboką analizę, o niespotykanym dotąd zakresie, wielu marek i modeli, co zawsze było silną stroną firmy TEXA. W porównaniu z pierwszą generacją, TGS2 zaprojektowano specjalnie [...]

 

Od wielu lat TEXA wspierała swoich klientów prowadząc telefoniczne centra obsługi, rozmieszczone na całym świecie i rozwiązując problemy związane z każdym modelem pojazdu. Zawsze, gdy mechanik kontaktuje się z centrum obsługi technicznej, mechanicy TEXA analizują i rozwiązują problem, a następnie tworzą karty poprawnej procedury naprawy usterki. W ten sposób tysiące różnych doświadczeń zebrano razem [...]

NAVIGATOR TXT i NAVIGATOR TXC

 

Szybkość działania NAVIGATOR TXT, TXC i TXB

Rozwój interfejsów NAVIGATOR TX skupia się na redukcji czasu połączenia ze sterownikiem oraz praktyczności zastosowania. Dzięki wbudowanej pamięci 64 Mb, są one w stanie zapamiętać różne programy komunikacyjne, co w praktyce oznacza możliwość skrócenia w 70% czasu oczekiwania na komunikację z centralką. Ponadto, wbudowany automatyczny multiplekser [...]

logo oprogramowania IDC4

 

IDC4 to oprogramowanie, które obsługuje 5 różnych środowisk pojazdów silnikowych, zarządza pracą wszystkich urządzeń TEXA obecnych w warsztacie oraz zawiera informacje techniczne niezbędne do wykonania napraw. Ponadto, jest oprogramowaniem oferującym pokrycie 250 marek i 32 000 modeli pojazdów.

 

SPRAWDŹ JAK DZIAŁA IDC4

 

 

Navigator TXC - tester do samochodów osobowych i dostawczych
   zobacz ofertę sprzedarzy  

NAVIGATOR TXC jest wielomarkowym i wielośrodowiskowym interfejsem przeznaczonym do bezprzewodowej komunikacji ze wszystkimi jednostkami wizualizacyjnymi: AXONE 3 Mobile, AXONE PalmTop, AXONE Pad i MULTI PEGASO, oraz dowolnym komputerem PC. Dzięki bezprzewodowej technologii Bluetooth można swobodnie pracować na nim wokół samochodu w swoim warsztacie bez żadnych ograniczeń. 

NAVIGATOR TXC jest ostatnią [...]

navigator_nano_

 

– mały rozmiar: zwiększa łatwość obsługi, zajmuje mniej miejsca, posiada ergonomiczny kształt i wpinany jest bezpośrednio do gniazda diagnostycznego;

– brak kabli: dzięki własnemu zasilaniu oraz komunikacji za pośrednictwem bezprzewodowej technologii Bluetooth, mechanik może obsługiwać Navigatora Nano w odległości do 100 metrów;

– autodiagnostyka dla samochodów z gniazdem OBD, ale cechująca się ogromnym zakresem [...]

Back to top