Informacje

Bądź na bieżąco

Funkcja SZUKAJ z Google

 

Od wielu lat TEXA wspierała swoich klientów prowadząc telefoniczne centra obsługi, rozmieszczone na całym świecie i rozwiązując problemy związane z każdym modelem pojazdu. Zawsze, gdy mechanik kontaktuje się z centrum obsługi technicznej, mechanicy TEXA analizują i rozwiązują problem, a następnie tworzą karty poprawnej procedury naprawy usterki. W ten sposób tysiące różnych doświadczeń zebrano razem i stworzono tysiące kart napraw, zapisując je we wspólnej bazie dalogo oprogramowania IDC4nych. Krótko mówiąc, serwer TEXA można porównać do pracy ponad 40 000 mechaników na całym świecie. Świetnym pomysłem TEXA było oddanie do bezpośredniej dyspozycji mechaników tego wspólnego doświadczenia; dlatego też TEXA podpisała umowę partnerską ze słynną amerykańską firmą Google, aby stworzyć oprogramowanie do wyszukiwania dostępnych informacji. Przy pomocy funkcji ” SZUKAJ”, zawartej w oprogramowaniu IDC4, mechanicy mogą po prostu wprowadzić hasło problemu (podając markę, model i system lub wprowadzając dowolny tekst), a oprogramowanie przeszuka tysiące dostępnych rozwiązań, zgodnie z kryteriami wyszukiwania. W zaledwie kilka sekund, ekran wyświetli karty z opisem, przyczyną i prawidłową procedurą naprawy usterki. Oczywiście system ten jest w ciągłym rozwoju, podlegając cotygodniowym aktualizacjom zawierającym nowe przypadki. W praktyce mechanik może przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu skorzystać z informacji zapisanych w encyklopedii zawsze aktualnej i uwzględniającej problemy dotyczące poszczególnych modeli.

 

Usługa dostępna w ramach rocznych abonamentów, oferowana zarówno przez wersje oprogramowań IDC4 Pocket, jak i IDC4  na PC  i AXONE 3 Mobile.

logo powered by Google

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top