Tester Diagnostyczny Delphi DS150E CAR MAX + licencja na aktualizację 12 m-cy
- 6 marca 2015
- Delphi
- Posted by Wega
- Leave your thoughts
Delphi DS150E CAR + aktualizacja roczna
Do samochodów osobowych i dostawczych
Cena promocyjna tylko: 7 235,77 zł (bez vatu) 8 900 zł (z vatem).
Urządzenia diagnostyczne (tester elektroniki) Delphi oferują najnowsze rozwiązania opracowane zarówno w Ośrodkach Technicznych Delphi jak i te, które maja swoje źródło w ścisłej współpracy z wiodącymi firmami w zakresie innowacji technicznych. Dzięki Delphi będziecie gotowi odpowiedzieć na najnowsze wyzwanie rynku – rosnące znaczenie problemów związanych z elektronikąTester elektroniki DS150E zapewnia pełną swobodę poruszania się przy korzystaniu z urządzenia zapewnia to technologia bezprzewodowa Bluetooth.
Główne zalety urządzenia DS150E to:
– Nowoczesna technologia,
– Szeroka gama obsługiwanych marek i typów pojazdów,
– Łatwe w obsłudze oprogramowanie posiadające funkcjonalność rozbudowanego testera,
– Oprogramowanie do instalacji na PC, laptopie lub tablecie,
– Szybka obsługa dzięki prostej i intuicyjnej nawigacji,
– Stosunek możliwości do ceny,
– Bezprzewodowa komunikacja Bluetooth,
– Obsługa 22 000 aplikacji (41 marek samochodów),
– Łatwa aktualizacja oprogramowania,
– Niezawodność.
Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem firmy Delphi w Polsce
100% produktów jest testowanych przed wysyłką do klienta. Zestaw pozwala zaoszczędzić czas podczas napraw, wymagając przy tym minimalnych inwestycji. Skorzystajcie Państwo z doświadczenia producenta części motoryzacyjnych, światowego lidera w zakresie wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, blisko współpracującego z wieloma producentami samochodów:
– 17 000 inżynierów w 33 ośrodkach technicznych na całym świecie,
– Ponad 1 400 patentowanych wynalazków rocznie,
– Ponad 50 lat doświadczenia w dziedzinie elektroniki,
– Narzędzia do badania elementów i systemów elektronicznych cenione przez wszystkich producentów.
Oprogramowanie:
Urządzenie nie posiada blokady programowej. Oprogramowanie MAX jest sprzedawane w licencjach rocznych. W ciągu roku pojawiają się 3 – 4 aktualizacje dostarczane na CD oraz dostępne na serwerze FTP.
W cenę testera wliczona jest licencja MAX oraz roczna aktualizacja
Oprogramowanie MAX umożliwia:
– przeprowadzenie diagnostyki według normy EOBD,
– Odczytanie i kasowanie kodów usterek,
– Kasowanie kontrolek serwisowych,
– Odczyt parametrów komputera w czasie rzeczywistym (w trybie cyfrowym oraz na wykresach),
– Aktywację elementów wykonawczych,
– Regulacje,
– Kodowanie: sterowników, wtryskiwaczy itp
– Automatycznie skanowanie modułów elektronicznych oraz zmianę parametrów komputera dla systemów:
– ABS,
– Airbag,
– Sterowania silnikiem (benzyna i diesel),
– Skrzynia biegów,
– Immobilizer,
– Klimatyzacja,
– Tablica wskaźników,
– System komfortu, itp.
Funkcje podstawowe:
– KONTROLA: Wtrysk benzyny, wtrysk oleju napędowego, układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230),cyfrową transmisję danych, np. linie CAN, ABS, AIRBAG, przekładnię automatyczną, klimatyzację, immobilizer, zapłon elektroniczny, ASR, wspomaganie kierownicy, sprzęgło elektroniczne, zawieszenie, ogrzewanie, nawigację satelitarną, zestaw wskaźników, system komfortu, centralny zamek, autoalarm, pomoc parkowania, ciśnienie opon, napęd, przestrzeń pasażerską, koła skrętne, regulację reflektorów, automatyczny wyłącznik świateł, modulację światła lewego, modulację światła prawego, pilota, regulację reflektorów, regulację foteli i lusterek, dach elektryczny i inne.
– OBSERWACJA: Rzeczywistych parametrów sygnałów dochodzących do sterownika np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda i inne. Stanów: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.
– KASOWANIE: Kontrolek serwisowych, błędów zapamiętanych przez sterownik i innych.
– AKTYWOWANIE ELEMENTÓW WYKONAWCZYCH: regulatorów biegu jałowego, pomp paliwa, wtryskiwaczy, cewek zapłonowych, zaworów EGR, kompresorów klimatyzacji, wentylatorów, kontrolek serwisowych, i innych.
– REGULACJE: składu CO w spalinach, konta wyprzedzenia wtrysku, prędkości biegu jałowego, kasowanie autoadaptacji sterownika, wprowadzanie nastawów podstawowych np. zespołu przepustnicy, czujnika kąta skrętu, zestrojenie koła fonicznego, reflektorów i inne.
– ORAZ: programowanie wtryskiwaczy, uruchamianie w trybie awaryjnym silnika (z pominięciem funkcji immobilizera), programowanie nowych kluczyków, programowanie zestawów wskaźników, ustawienie czujnika kąta skrętu, obsługa TPMS, wypalanie DPF, i inne.
Charakterystyka techniczna:
Wymiary modułu – 150 x 75 x 22 mm
Komunikacja – technologia bezprzewodowa Bluetooth
Temperatura pracy – od 0 do +40 C
Zasilanie – 12~24V
Ciężar modułu – 0,49 kg
Zakres dostawy:
– Nowy moduł DS150E New VCI ze złączem 16-pin OBD do połączenia z samochodem,
– Klucz zabezpieczający HASP,
– Port Bluetooth ze złączem USB,
– Oprogramowanie na płycie CD,
– Walizka transportowa
PRZY ZAKUPIE TESTERA DS150E ZESTAW PRZEWODÓW DIAGNOSTYCZNYCH CAR GRATIS!
Zestaw kabli CAR:
– przewód diagnostyczny Mercedes 38 pin
– przewód diagnostyczny BMW 20 pin
– przewód diagnostyczny Audi 2 + 2 pin
– przewód diagnostyczny PSA 30 pin
– przewód diagnostyczny PSA 2 pin
– przewód diagnostyczny OPEL 10 pin
– przewód diagnostyczny FIAT 3 pin
– kabel zasilający
Dodatkowe informacje na temat zakupu urządzenia można uzyskać pod numerem 602 351 982
Poniższe zdjęcia przedstawiają tester i jego znamiona: kompletację, klucz sprzętowy HASP, hologram potwierdzający orygonalność