Informacje

Bądź na bieżąco

H2 BLASTER

H2 Blaster to innowacyjne rozwiązanie : Używając mieszani tlenu i wodoru, w pełni czyści komponenty biorące udział w spalaniu oraz na dekarbonizacje komory spalania. 

  • Za pomocą H2 BLASTER możemy bezinwazyjnie oczyścić wewnętrzne części silnika, jak i również DPF, EGR i Turbiny. 
  • Dzięki temu zwiększa wydajność silnika, oraz zmniejsza zużycie paliwa i szkodliwą emisję

Czy warto wykonać wodorowanie? 

Wodorowanie silnika to usługa, która może przynieść wymierne korzyści. Usuwanie nagaru z komory spalania, zaworów ssących czy kolektora dolotowego nie tylko pozwala skutecznie oczyścić jednostkę napędową, lecz w wieku przypadkach pomaga odzyskać silnikowi jego moc i moment obrotowy.  

 Skuteczność i maksymalna wydajność 

H2 BLASTER wykorzystuje proces elektrolizy wody do wytworzenia mieszaniny wodoru i tlenu. Mieszanina, wtryskiwana za pomocą specjalnego przewodu serwisowego, dociera do komory spalania. Wyzwolony przez wysoką temperaturę gaz, reaguje zmieniając się w parę wodną o wysokim ciśnieniu. Tym sposobem rozpoczyna się proces dekarbonizacji. Para wodna przenika przez osad węglowy i usuwa jego złogi na tłokach, zaworach i końcówkach wtryskiwaczy oraz na innych elementach komory spalania.

Cały proces trwa około godziny, ale może też się przedłużyć w zależności od poziomu zanieczyszczenia silnika.

Gdzie działa H2 BLASTER? 

Elementami procesu dekarbonizacji, których dotyczy problem, są: 

  • komora spalania (denko tłoka, trzonki zaworów, końcówki wtryskiwaczy) 
  • Zawór EGR -turbina o zmiennej geometrii 
  • filtr cząsteczek stałych 
  • sonda lambda 
  • katalizator 
  • wszystkie elementy kolektora wydechowego 

Bezpieczeństwo dzięki unikalnym rozwiązaniom technicznym 

Wodór jest gazem łatwopalnym i wybuchowym. W związku z tym H2 BLASTER wyposażony jest w szereg rozwiązań dbających o bezpieczeństwo operatora :

  • automatyczna wstępna kontrolna działających komponentów oraz czujników 
  • czujnik wycieku wodoru 
  • czujnik ciśnienia i temperatury w ogniwie 
  • NOS, interfejs diagnostyczny OBD do kontrolowania stanu silnika podczas usługi 
  • zawór bezpieczeństwa z odcinaniem płomieni 
  • automatyczna kontrola wydajności ogniwa elektrolitycznego 
  • automatyczna hydrauliczna kontrola wycieku przy każdym zapłonie 
  • zawór mechaniczny do odpowietrzania nadciśnienia zbiornika elektrolit 

Czy wodorowanie silnika jest bezpieczne? 

Wodorowanie silnika jest uważane za bezpieczną metodę. W przeciwieństwie do tradycyjnych płukanek, które polegają na wprowadzeniu specjalnie przygotowanego płynu rozpuszczającego zalegający osad i powodującego jego usunięcie, po przeprowadzeniu dekarbonizacji nie jest konieczna wymiana filtrów. Co więcej, stosowanie płukanek może prowadzić do oderwania się podczas procesu większych fragmentów nagaru oraz ich przedostania się do dalszych części układu. 

Wyświetlacz multi-touch z dedykowanym oprogramowaniem 

H2 BLASTER posiada dziesięciocalowy wyświetlacz dotykowy, który zapewnia operatorowi dynamiczny i przejrzysty obraz oraz znakomitą precyzję obsługi. Do zalet wyświetlacza należy również technologia glove-touch, pozwalająca na precyzyjną obsługę urządzenia nawet podczas noszenie rękawic roboczych różnych typów. 

Monitorowanie wszystkich faz z wykorzystaniem NOS  

(NAVIGATOR OBD Service) został opracowany, aby skutecznie zarządzać wszystkimi fazami usługi. Jest to urządzenie diagnostyczne zdolne do komunikowania się z różnymi elektronicznymi jednostkami sterującymi pojazdu i odczytywania parametrów niezbędnych do przeprowadzenia dekarbonizacji z absolutną precyzją i bezpieczeństwem. 

Pomoc Techniczna on-line  

H2 BLASTER, który jest podłączony do Internetu za pośrednictwem sieci Wi-Fi warsztatu, pozwala na korzystanie z bardzo przydatnej usługi posprzedażnej- pomocy technicznej. Aby z niej skorzystać, wystarczy wejść na stronę Aplikacje interfejsu oprogramowania i wybrać element zdalna pomoc. 

Zaplanowana usługa  

Dzięki połączeniu między myTEXA i H2 BLASTER możliwa jest synchronizacja urządzenia z portalem usługi, co umożliwia przesłanie do H2 BLASTER zarejestrowanych danych na temat pojazdu klienta. Operator nie musi już ręcznie wprowadzać danych, a tylko uruchomić obsługę za pomocą wyświetlacza. H2 BLASTER po zakończeniu cyklu pracy generuje raport, który wysyłany jest na portal myTEXA w celu archiwizacji.  

Specyfikacja Techniczna:  

Zasilanie gazem HHO: 460 lt/h max  

Maksymalny pobór mocy: 1400 W  

Zbiornik: 8 Litrów max  

Napięcie: 90 – 264 VAC  

Wymiary i masa: 730x700x1200 mm, 80 Kg Wyświetlacz: 10” dotykowy 

https://www.texapoland.pl/produkty/h2-blaster/
Back to top