Tester wtryskiwaczy common rail CRU4i
- 17 marca 2014
- Diagnostyka Diesel
- Posted by Wega
- Leave your thoughts
Tester wtryskiwaczy CRU2i służy do kontroli i regeneracji wtryskiwaczy common rail. Można go uzupełnić o przystawkę do pompowtryskiwaczy. CRU2i ma bardzo szerokie zastosowanie. Obsługuje wtryskiwacze firm: Bosch, Delphi, Siemens, Denso. Można nim testować wtryskiwacze do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych, silników stacjonarnych a także do silników stosowanych do napędu łodzi czy pociągów.
Służy do analizy wtryskiwaczy:– piezoelektrycznych
– jednocewkowych
– dwucewkowych
W pełni zautomatyzowany stół probierczy do 4 wtryskiwaczy Common Rail:
– Kodowanie wtryskiwaczy Common Rail
– Ciśnienie pracy do 2450 Barów
– RSP (µs)
– Kompletny test poniżej 25 min.
Dostępne testy:
– eRLC
– Testy elektryczne: Ω, µH, µF
– LKT
– Statyczny test szczelności
– NOP
– Test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza
– iVM
– Test wydatku wtryskiwacza (15 kroków)
– RSP
– test czasu wtryskiwacza
– SPR
– Test jakości rozpylania wtryskiwacza
Funkcje:
– Programowalna baza danych użytkownika
– Aktywacje wtryskiwaczy piezo cewkowych (0-250V / 0-35A)
– Regulacja Napięcia (HV) do 250V dla nowych systemów Piezo
– Obsługa systemów do 2450 Barów (opcja)
– Wtrysk Wielofazowy (programowalny)
– Pomiar czasu reakcji wtryskiwacza (IRTS – opcjonalnie)
– Kodowanie wtryskiwaczy Common Rail
– Szczelne szybko-złączki do przewodów zasilających i powrotnych
– Regulatory indywidualnego powrotu wtryskiwaczy piezo
– Krótki czas testu (mniej niż 25 min)
– Funkcja ochrony wtryskiwacza
– Obwód ochronny PCB
Zalety:
– Wbudowana Baza Danych Wtryskiwaczy (Bosch, Delphi, Denso, VDO)
– Przeźroczysta obudowa ochronna części testowej
– Ergonomiczny i dynamiczny wygląd
– Jakość i solidność
– Przyjazny dla użytkownika
Elektroniczny pomiar wydatku wtryskiwacza (IVM)
Charakteryzuje się szybkim, powtarzalnym i niezwykle dokładnym pomiarem objętości zasilania i powrotu.
Jest to jedyne urządzenie na rynku z PRZEPŁYWOMIERZEM MASOWYM, które nie wymaga filtrowania i kalibracji temperatury. Posiada skutecznie osiągalny pomiar wtrysku wielofazowego (MIM).
Cechy:
Dynamiczny pomiar w mg/cykl (odpowiednik mm3/cykl)
Rozdzielczość 0.2mg, dokładność 0.2%
Charakterystyka elementów urządzenia:
1) Komora Rozpylająca
Podświetlana diodami LED, ciśnieniowa komora pozwala na przejrzystą obserwację kształtu wtryskiwanego paliwa. Można obserwować na żywo wielofazowy wtrysk, tak jak ma to miejsce w cylindrze.
Diagnostyka: ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, rozpylanie, nieszczelność, zablokowany wtryskiwacz.
2) Uchwyt Wtryskiwacza
Łatwy i szybki system mocowania.
3) RSP
Adapter RSP (opcjonalny) jest podłączony do dyszy każdego z wtryskiwaczy, aby precyzyjnie zmierzyć aktualny czas reakcji od jego elektrycznego uruchomienia.
Diagnostyka: powolne działanie wtryskiwacza, opóźnienie wtrysku, słaba wydajność i emisja.
4) Raporty
Jednostronicowy, kolorowy raport zapewnia szczegółowe, przejrzyste i złożone informacje dla każdego wtryskiwacza.
5) Zestaw adapterów
Urządzenie posiada kompletny zestaw adapterów, okucia i złącza elektryczne dla wszystkich typów wtryskiwaczy Common Rail Bosch, Delphi, Denso oraz Continental/Siemens są dostarczone razem z maszyną.
W zestawie:
– urządzenie
– komplet płynów
– myjka ultradźwiękowa
– komplet przyłączy i adapterów do wtryskiwaczy aut osobowych
Do urządzenia dodatkowo można dokupić:
Myjki ultradźwiękowe
– UB15s
– UB15e (funkcja zmywania i odgazowania opcja)
Mobilny stół
Lekki, kompaktowy i nowoczesny, wraz z akcesoriami
Oleje i płyny (4L / 20L / 208L)
– Płyny do testowania wtryskiwaczy
– Płyn do myjki ultradźwiękowej
– Płyn do czyszczenia chemicznego MACC
Adaptery CRIN
Szeroki zakres pozycji do najbardziej popularnych wtryskiwaczy pojazdów użytkowych, ciężarowych, autobusów i silników przemysłowych
Dodatkowe informacje na temat urządzenia można uzyskać pod numerem 22 863 71 61